20 תשובות
כן תשלחי חצי פנים פשוט וזהו
חח כן.
חבר שלי אומר לי 12 בלילה תן תמונת מצב.
איזה ילדים יאלה...
חבר שלי אומר לי 12 בלילה תן תמונת מצב.
איזה ילדים יאלה...
שואל השאלה:
אני גם לא מאופרת אשלח פנים מחוצקנים?
אני גם לא מאופרת אשלח פנים מחוצקנים?
אנונימית
אני פשוט מתארגנת ומצלמת תמונה.. לא ממש אכפת לי וזה חבר שלך אני לא חושבת שזה צריך לעצבן אותך פשוט תתלבשי ותצטלמי אם בא לך ואם לא תכתבי לו שלא בא לך
ואי כן חחח
רק מורידה איפור הוא מבקש ממני.. חח לא רוצה אני לא יפה כרגע
רק מורידה איפור הוא מבקש ממני.. חח לא רוצה אני לא יפה כרגע
הם לא מבקשים תמונת מ צב בדר''כ ממני אלה סתם תמונה חח.
אני שולחת לא מצב אלה סתם תמונה יפה שלי חח. אל תגלו לו
אנונימית
שואל השאלה:
רעיון טוב חחח
רעיון טוב חחח
אנונימית
כע זה מחרפן
חבר שלך חרמן נשמה שלי
שואל השאלה:
מה קשור?-.
מה קשור?-.
אנונימית
כי הם מעצבנים -,-
שונאת בנים כאלה שמבקשים תמונת מצב
בנים תפסיקו פשוט תפסיקו.
שונאת בנים כאלה שמבקשים תמונת מצב
בנים תפסיקו פשוט תפסיקו.
אנחנו נהיה יפות ברגע שנחליט, לא מתי שאתה תחליטו
שנה לוקח לי לשים מסקרה
שנה לוקח לי לשים מסקרה
אנונימית
כנראה הם מבקשים כי הם רוצים לראות אותנו בצורה טבעית, בכל מקרה את יכולה להצטלם בכמה תמונות שיראו כמו תמונת מצב ופשוט לשלוח אחת בכל פעם שהם מבקשים
מה זה תמונת מצב חח אף פעם לא שמעתי על זה
אנונימי
זה כאילו שבאותה השניה שמבקשים ממך תצטלמי איך שאת במצב שלך נגיד באוטובוס במיטה בבית ספר.
משוגע קצת
כן שיואו סוףסוף מישהי מזדהה איתי!
שונאת שמבקשים ממני.
רוב האנשים פשוט לא מסתפקים רק בהתכתבות, הם רוצים לראות גם את המראה של הבן אדם (גם באופן כללי וגם באותו הרגע).
רוב האנשים פשוט לא מסתפקים רק בהתכתבות, הם רוצים לראות גם את המראה של הבן אדם (גם באופן כללי וגם באותו הרגע).
חחח שאת נראת טוב תצלמי מלא תמונות שלך ואז אם יבקשו תשלחי את התמונות האלה (זה מה שאני עושה^^)
באותו הנושא: