התחברות
הרשמה
שלום, רציתי לדעת איזה אופק אני בקבלה איזה מזל אני? נולדתי ב-26.9.1996 בשעה 15:30 בחיפה ברמבם אז מה אני?
12 בספטמבר 2015, 17:15
מיסטיקה
אסטרולוגיה
מזלות
מזל
תאריכים
תאריך
2 תשובות
אופק טוב. ניראה לי ><
t
taltaltal
איזה עולם קטן אני ב 26.10.1996. אופק ניראלי
המזל שלך
באותו הנושא:
מחשבון שברים במחשב - שלום, רציתי לדעת אם יש מחשבון שברים(במחשב בחינם)תודה לעונים:)
שלום, רציתי לדעת איזה פיצה קפואה לדעתכם הכי טעימה (זוגלובק, מעדנות וכו)
שלום, רציתי לשאול איזה ספרים כדאי לי לקרוא?
ניקוי אבנית בדוד שמש - שלום רציתי לדעת כמה יעלה לעשות ניקוי אבנית לדוד שמש?
שלום, רציתי לדעת אם אני בישראל מידה m איזה מידה נחשבת באמריקה m?
שלום רציתי לשאול מידת חזה 3 אצל אישה איזה גודל זה עם אפשר לדעת
שלום רציתי לדעת לאיזה ים ללכת מחר גר בפ"ת וגם באיזה שעה נורמלי לצאת?
הפלה לקטינות - שלום, רציתי לדעת אם הפלה לפני גיל 18 עולה כסף או שיתוף הורים?
שלום, רציתי לדעת אם ג'ל הגרגירים של גרנייה עם נגזרת הפחם עושה טוב ועוזר לעור הפנים?
שלום, רציתי לדעת כמה עולה לעשות מנוי לחדר כושר בקאנטרי ומה זה כולל?
שלום, רציתי לדעת מתי נסגרות החנוית ביום שישי