2 תשובות
לא יודעת אם יש הבדל בין האדג לרגיל אבל הגלאקסי יותר טוב
חחח סתם שאלתי כדי לראות אם עדיין אתם חושבים שגאלקסי זה אחלה סמארטפון, תני לי להודיע לך שהאיכות של המסך של האייפון 6s זה 4k שזה פי 2 יותר טוב מהגאלקסי s6 ותקראי כתבות ותראי בכמה אייפון יותר טוב מגאלקסי