7 תשובות
אני מהבורחים. אני אוהבת לישון כשקשה לי
גם וגם, כי שקשה ממש אני מעדיפה פשוט לישון ולבכות. אבל אחרי כמה ימים אני מבינה שאם אני יברח מהכל זה לא יעזור לי ואני יכנס לעוד דיכאון. אז אני מנסה להתמודד.
גם וגם, אני חצויה בכול
בהתחלה אני בורחת, אחר כך מבינה שאני צריכה להתמודד ואז אני מתמודדת...
אני מנסה להתמודד עם הבעיות הנפשיות החמורות שלי.. אני ממש מיואשת מעצמי ומהעולם הזה
אני הולכת לשמוע שירים ובוכה בדרך כלל אני פשוט מסכנה כל החיים שלי זה בעיות ענקיות לא יודעת מה אני עושה בעולם הזה ):
שירים