2 תשובות
לבת דודה שלי היה ככה.
אסור להוריד זה יכול לזהם..
פשוט תפני למי שעשה לך את העגיל. אבל ממש דחוף.
אל תילחצי, זה סה''כ אינפקציה, תבקשי מהרופא שלך מרשם לסינטומצין ותגידי לו שיש לך אינפקציה בעגיל, ותקני את המשחה הזאת, ' סינטומצין ' היא תרפא לך את הכל תוך שבועיים באחריות.
זה יכאב פחות, יוריד נפיחות והעגיל יראה הרבה יותר יפה, אל תורידי את העגיל...