5 תשובות
נו אז, תעשו מן מכתב כזה עם השמות שלכם ועם המספרים, ותרשמו משפט קליל ומגניב כזה.
נגיד בסיירת, אני זוכרת שחילקו לנו בריסטול קטן בצבע חום ובהם רשמו, שמרו על קשר-והם הדביקו איפה שהמילה קשר, קשר חמוד וקטן שהם עשו).
או נגיד, את השמות והמספרים ולרשום-מבטיחים לא לסנן וכאלה..
זה פעולת פתיחה לא צריך להגזים..
ותחלקו משהו קטן ומתוק
שואל השאלה:
פתיחת שנה
כאילו על מה (?)
מה הפעולה?