6 תשובות
אף פעם:- (
קרה שאהבתי מישהו שאהבתי אותו לפניי שנתיים, והוא לא אהב אותי (ככה זה היה נראה) היום הוא אוהב אותי ואני לא אוהבת אותו.. קרו לי עוד כמה מקרים בדיוק כאלו..
אבל קרה מקרה שמישהו אהב אותי ואני אהבתי אותו..
אבל קרה מקרה שמישהו אהב אותי ואני אהבתי אותו..
אנונימית
כשאהבה הדדית זה מקסים..
שלוש
שחוש פעמים (:
0 פעמים
אבל חוויתי אהבה חד צדדית חח
אבל חוויתי אהבה חד צדדית חח
באותו הנושא: