7 תשובות
לא! זה ממש גרוע... רוב החברות שלי עשו אתזה והם ממש מצטערות... אל תעשי.. זה סתם חרא
לי יש את זה, זה יותר נוח ממה שזה נראה. מתרגלים לזה ממש מהר
לא, זה גרוע לא כדאי לך למרות ששמעתי שב-30 למרץ ישנו לכולם לציר זמן
לא, אני עשיתי את זה ואני מתחרט על כל רגע
לא ביכלל לא שווה לך חברה שלי עשתה ואז איזה אחרי שבוע זה היה נימעס לה זה סתם מפגר לעשות ציר זמן
הכי לא!
את תעשי את טעות חייך!
אני נכנסתי לפרופיל של מישהו ובטעות לחצתי על זה,
אני מזה מצטערת על זה...
זאת שיודעת =]
לא אל תעשי את זה!
אני עשיתי טעות כי חשבתי שזה יפה... ממש טעיתי!
זה מכוער ומסובך.. לא כדאי:-)
באותו הנושא: