2 תשובות
תחילה.. תשתפי את הפנים.
שנית.. אל תחזרי על הפעולה.
יש סיבה ששמים בפנים קרם פנים ובגוף קרם גוף.
עור הפנים שונה מעור הגוף.
קרם גוף הוא פחות עדין מקרם פנים.
בדיוק כמו שלא נתקלח עם סבון כלים כי הוא שומני ואינטנסיבי.
מה שאני מנסה להסביר זה שזה לא יזיק לך כי עשית את זה באופן חד פעמי.
תשמרי על העור שלך עדין ויפה כמו שהוא עם קרם פנים.
אני ממליצה על חברת ניוטרוג'ינה- neutrogena
אפשר להשיג בסופר פארם.