2 תשובות
בואי לפרטי ואני אסביר לך:)
הרעיון הוא לפתור בלי שברים את המשוואה-
לכן אם מדובר בשבר פשוט מכפילים את כל הגורמים במשוואה- במכנה המשותף של כל השברים.
אח"כ נשארת משוואה בלי שברים- אותה פותרים.
לכן אם מדובר בשבר פשוט מכפילים את כל הגורמים במשוואה- במכנה המשותף של כל השברים.
אח"כ נשארת משוואה בלי שברים- אותה פותרים.
באותו הנושא: