התחברות
הרשמה
באיזה חודשים יש את הבגרויות חורף של יב?
1 בספטמבר 2015, 18:05
חורף
בגרויות
בחינות בגרות
מועד חורף
מתי
2 תשובות
בערך בסוף ינואר.
B
Bell11
בגרויות חורף זה לרוב בינואר.
o
okay ,but first coffee
באותו הנושא:
למי שעכשיו בכיתה יב, במה יש לכם בגרויות חורף?
באיזה חודשים יש בגרויות חורף?
איזה בגרויות יש בכיתה יב בחורף?
באיזה חודש מתחיל החורף, ובאיזה חודש נגמר החורף?
מי שב יב אתם ניגשים הרוב לבגרויות חורף או קיץ?
ללומדים בכיתה יב - אתם עושים את הבגרות חורף בתנך מחר?
ביימתי יב, באיזה חודש בערך אני אקבל את התעודת בגרות?
באיזה חודש יחל החורף - באיזה חודש יתחיל כבר להיכנס החורף?
באיזה תאריך הבגרויות חורף שנה הבאה במתמטיקה (4 יח') ואנגלית (5 יח')? כיתה יב' שנה הבאה
באיזה חודש בערך בד"כ (ובתחילתו/אמצעו/סופו) הבגרות בהיסטוריה א מועד חורף?
מי נגש לבגרות חורף באזרחות וספרות כיתה יב חייבת שמישהו ילמד איתי