6 תשובות
שואל השאלה:
idk
אז אני המוזרה היחידה כאן?
אם הכוונה היא לעשות איתו צלילים מוזרים בעזרת הפה והרמקולים אז כן גם אני עושה את זה, כשאת מקרבת את הפה שלך לרמקול ומזיזה אותו זה מעוות את המוסיקה ואני עושה את זה הרבה זה די נחמד.
רק חבל שזה הורס את הרמקולים.
משום מה נראהלי שכן._.