6 תשובות
זה די גדול
אייפון ארבע זה שלוש נקודה תשע
זה נראה לי ממוצע
ביחס לפלאפונים שיש היום שהם 5+ זה בינוני אבל הרבה יותר נוח
^האייפון 6 הוא בגודל הזה
אינצב האייפון שש ענק... לי יש גלאקסי שלוש ואני עם ארבע נקודה שמונה... זה גודל ממש נוח ונכנס כמעט לכל כיס אבל הוא לא גדול...
באותו הנושא: