16 תשובות
הנמוכה לדעתי
שי
שני המתולתלת מביאה עצבים יש לה אובר ביטחון וקול ציפציף אני אוהבת את הנמוכה
אנונימית
זאת עם התלתלים למרות שאני לא סובלת את הלהקה עצמה
שי-אפחד פה לא אמר הדר?
אנונימי
זאת הם התלתלים
המתולתלת לדעתי.
הנמוכה
המתולתלת.
R&S
הנמוכה למתולתלת יש קול ממש שונה מהאחרות וזה הורס לפעמים
אנונימי
אני אוהבת את שלושתן יש להן קול מושלם ביחד
שואל השאלה:
לדעתי המתולתלת כי הנמוכה סתם שרה בצורה ממוצעת
אנונימי
הנמוכה