3 תשובות
בסדר לא קרה כלום.
תשכחי מזה וזהו אין צורך להרגיש רע.
שואל השאלה:
בת 16 זה לא הייתה רק נשיקה זה היה טיפה יותר
אנונימית
כולה נשיקה בת כמה את?