4 תשובות
זה תלוי מאוד בסוג הדברים.
יש דברים שזה בסדר להגיד כן ולהיות פתוחה עם זה, ויש דברים שעלולים לפגוע בך ועדיף לחסוך את זה.
פשוט תשקלי לפני שאת אומרת כן האם זה טוב לך או לא
כן. ספונטניות ופתיחות זה אחלה של דבר, עדיף מלהיות כבד ולבזבז זמן.
יש לי חברה כזאת, והאמת שאני הרבה פעמים יוצאת מפגישות איתה בתחושה שניצלתי אותה קצת בלי להתכוון... אבל האמת? לדעתי סוג האנשים שאת משתייכת אליו (כולל אותה חברה) הוא מדהים, וצריך עוד אנשים כמוכן... בזכות הזרימה שלך, תגיעי למקומות מעניינים ותשיגי חוויות מדהימות... רק תוודאי שאת סומכת על האנשים שאת זורמת איתם, כי יש כאלה שיכולים לפגוע בך
לא לפעמים צריך להגיד לא ואולי