3 תשובות
בארור, מכמעט מלאכים.. הייתי גם באחת ההופעות שלהם בארץ
שואל השאלה:
עוד לא נגעתי לעונה 4 אני ב 2 וחברות שלי אמרו לי כמה דברים שעקרו ואני ממש מבואסת כי מה זה אהבתי ואני לא יודעת אם יש לי טעם להמשיך: (
עוד לא נגעתי לעונה 4 אני ב 2 וחברות שלי אמרו לי כמה דברים שעקרו ואני ממש מבואסת כי מה זה אהבתי ואני לא יודעת אם יש לי טעם להמשיך: (
כמעט מלאכים!: (
ואו איך אהבתי תסידרה הזאת.. עשית לי חשק לעשות מרתון בפעם ה57 (מי סופר בתכלסס חח)
ואו איך אהבתי תסידרה הזאת.. עשית לי חשק לעשות מרתון בפעם ה57 (מי סופר בתכלסס חח)