6 תשובות
למה לצחצח שוב למה לטרוח שאפשר אחרי שאת עומדת לישון? וזהו אבבל אם את מרגישה ככה בהצלחה לבריאות
אם את מרגישה שאת צריכה אז כן
כיף לך, לבריאות 3>
וכן, גם לי זה קורה ותמיד אחרי שאני אוכלת אני שוב חוזרת לצחצח שיניים
כן..
אנונימית
כן