7 תשובות
את צריכה 3פרחים
אולי את חדשה
את צריכה 3 פרחים בשביל לשלוח למישהו הודעה
אולי אין לך מספיק פרחים? צריך מינימום 3 כדי לדבר עם אנשים (או 10 - לא סגורה על זה)
ניתן לשלוח הודעה רק כאשר צברת 3 פרחים מוצדקים.
גם אני לא יכול כי אין לי 3 פרחים באסה
יאללה, תתני לג'גולו פרחים, הוא ממש מסכן
אנונימית
כן אני ישמח.