6 תשובות
יש שיטות להלבנה ביתית.
כנסי ליוטיוב ותכתבי "הלבנת שיניים ביתית".
אל תעשי עם הסודה והשתיה והלימון זה ממש הורס את השיניים ולא בריא!
אנונימית
זה לא הורס תשיניים, זה מוריד שכבה מהן ומחליש אותן יותר אבל אם עושים אתזה פעם בחודש זה לא פוגע בכלום
תלכי לשיננית
אבקת סודה, תשפכי עליה לימון וכשזה עושה קצף תצחצחי איתו תשיניים
יש גם תשיטה עם הבננות אבל לא ניסיתי כי אנלא אוהבת בננות
סודה לשתייה עם משחת שיניים פעם בשבוע למשך חודשיים והשיניים כמו טיפקס!