55 תשובות
לדעתי ממש לא.
היא מעלפת.. וכן היא מלאה יחסית לדוגמנית אבל היא עדיין יפה לדעתי
היא ממש לא שמנה לדעתי, היא מהממת
בכלל לא יש לה גוף יפה ולא רזה כמו רוב הדוגמניות.
ממש לא! היא מדהימה ויש לה גוף פצצה. נשים מקלות זה מכוער ולא מושך בעליל. יש לה גוף של.. בת אדם! פשוט מאוד.. היא לא מקל מטאטא...
שואל השאלה:
לא שאלתי אם היא מלאה יחסית לדוגמנית.
השאלה היא אם היא מלאה ביחס לבת אדם אנושית ורגילה.
לא שאלתי אם היא מלאה יחסית לדוגמנית.
השאלה היא אם היא מלאה ביחס לבת אדם אנושית ורגילה.
ממש לא!
לדעתי הדוגמניות צריכות להיות לפחות במשקל שלה.
ולא יותר מדי רזות.
לדעתי הדוגמניות צריכות להיות לפחות במשקל שלה.
ולא יותר מדי רזות.
מה הקשר שמנה לעזאזל היא פצצה בעיניי.
היא בכלל לא מלאה לדעתי יש לה אחלה גוף...
שהיא עם פוטושופ היא רזה
שהיא בלי פוטושופ היא ממש קצת מלאה
שהיא בלי פוטושופ היא ממש קצת מלאה
אנונימית
מה שמן / מלא בה?
קישורים מצורפים:
אסתי? מלאה? באיזה סרט את חיה? היא מקל
שואל השאלה:
מה באיזה סרט את חיה?
אנח חושבת שהגוף שלה הורס וזה צריך להיות המודל יופי.
אני שואלת כי היום בנים רודפים אחרי מקלות.
מה באיזה סרט את חיה?
אנח חושבת שהגוף שלה הורס וזה צריך להיות המודל יופי.
אני שואלת כי היום בנים רודפים אחרי מקלות.
אסתי גינזבורג.. אחת הנשים היפות בישראל..
יש לה גוף מדהים לדעתי,
כייף להסתכל עליה. ובלי שום קשר לגוף, הפנים שלה עדינות, יש לה יופי עדין ומהמם!
כייף להסתכל עליה. ובלי שום קשר לגוף, הפנים שלה עדינות, יש לה יופי עדין ומהמם!
קישורים מצורפים:
אסתי גינזבורג שמנה?
את שומעת את עצמך?
אסתי גינזבורג רזה!
אפילו לא מלאה - רזה!
יש לה גוף מהמם!
וכל מי שאומר שהיא שמנה- סתם מקנא.
את שומעת את עצמך?
אסתי גינזבורג רזה!
אפילו לא מלאה - רזה!
יש לה גוף מהמם!
וכל מי שאומר שהיא שמנה- סתם מקנא.
היא לא רזה מספיק, אני חושבת שאם היא תרד משהו כמו 5 קילו היא תהיה מושלמת
אנונימית
לבשר זה (טעים) רצח! היא ממש לא אמרה שהיא מלאה היא רק שאלה מה דעתנו..
אם היא תרד עוד 5 ק"ג היא לא תיהיה מושלמת, היא תיהיה כמו כל דוגמנית ממוצעת אחרת.
יפה לה ככה.
יפה לה ככה.
אין ספק שעם הפוטושופ היא הרבה יותר מחוטבת, והגוף נראה יותר טוב,
אבל גם בלי הפוטושופ, היא ממש לא שמנה.
יש לה גוף בריא, יפה ונשי.
אבל גם בלי הפוטושופ, היא ממש לא שמנה.
יש לה גוף בריא, יפה ונשי.
קישורים מצורפים:
ככה היא נראית כמו כל אחד אחר ברחוב, ודוגמנית צריכה להיות רזה ויפה. נכון היא יפה אבל ממש לא רזה מספיק.
אנונימית
דוגמנית לא אמורה להיות תת משקל מתוקה.
זה שאת חושבת ככה זה אומר שמזהו אצלך לא בסדר ואת לא יודעת כלום מהחיים שלך.
אישה צריכה להיות אישה לא מקל.
זה שאת חושבת ככה זה אומר שמזהו אצלך לא בסדר ואת לא יודעת כלום מהחיים שלך.
אישה צריכה להיות אישה לא מקל.
קצת דבילי שאת אומרת שאני לא יודעת כלום מהחיים שלי שאני דיי בטוחה שעברתי דבר אחד או שניים שאת לא עברת, סבבה?
וכן לדעתי תת משקל זה יפה וככה דוגמניות צריכות להיות, זה מה שאני חושבת ואת לא יכולה לגרום לי לחשוב אחרת
וכן לדעתי תת משקל זה יפה וככה דוגמניות צריכות להיות, זה מה שאני חושבת ואת לא יכולה לגרום לי לחשוב אחרת
אנונימית
אנונימית-את מעודדת אנורקסיה וזה מסוכן.
שואל השאלה:
תגידי את שומעת מה את אומרת?
תת משקל זה יפה?
דוגמניות צריכות להיות בתת משקל?
את רצינית?
אין אפילו מילים לתאר לך כמה זה דוחה אותי...
לא יאמן כמה אפשר להבין על אופי של בנאדם רק מתגובה אחת:/
תגידי את שומעת מה את אומרת?
תת משקל זה יפה?
דוגמניות צריכות להיות בתת משקל?
את רצינית?
אין אפילו מילים לתאר לך כמה זה דוחה אותי...
לא יאמן כמה אפשר להבין על אופי של בנאדם רק מתגובה אחת:/
תת משקל זה הדבר הכי דוחה שיש.
זה כמו גופה? אותו הדבר.
אם מישהי תת משקל אין לה לא תחת ולא חזה ולא שום דבר והיא פשוט גופהה!
וזה דוחה בעיניי.
מבחינתי האישה הכי נשית וסקסית ודוגמנית הכי הכי הכי יפה שיש זאת ביונסה.
תראי, איך שהיא נראית? ככה אישה צריכה להיראות.
לא תת משקל אלא אישה נשית עם משקל בסדר גמור.
זה כמו גופה? אותו הדבר.
אם מישהי תת משקל אין לה לא תחת ולא חזה ולא שום דבר והיא פשוט גופהה!
וזה דוחה בעיניי.
מבחינתי האישה הכי נשית וסקסית ודוגמנית הכי הכי הכי יפה שיש זאת ביונסה.
תראי, איך שהיא נראית? ככה אישה צריכה להיראות.
לא תת משקל אלא אישה נשית עם משקל בסדר גמור.
מה שמנה מה
היא סקסית ושווה רצח
היא סקסית ושווה רצח
ביונסה דיי שמנה
מה שמנה? היא מושלמת, האישה האידיאלית.
לqueenofdeath אפשר למות מזה!
יש לה פנים יפות
קישורים מצורפים:
אנונימית
שואל השאלה:
נכון. אנג'לינה ג'ולי הורסת. אחת הנשים היפות בעולם לדעתי.
אבל את יודעת מה?
לדעתי (בשיא הכנות) אם היא הייתה עולה קצת במשקל היא הייתה פי חמש יותר שווה.
חח עכשיו ערכת את התגובה. אז לזאת שהביאה את אנג'לינה כדוגמא, ואמרה שהיא אנורקסית וככה זה יפה,
התשובה הזן מיועדת אליך
נכון. אנג'לינה ג'ולי הורסת. אחת הנשים היפות בעולם לדעתי.
אבל את יודעת מה?
לדעתי (בשיא הכנות) אם היא הייתה עולה קצת במשקל היא הייתה פי חמש יותר שווה.
חח עכשיו ערכת את התגובה. אז לזאת שהביאה את אנג'לינה כדוגמא, ואמרה שהיא אנורקסית וככה זה יפה,
התשובה הזן מיועדת אליך
טוב שיצאת מאנונימית...
מעודדת אנורקסיה... טיפשה, בגללך בנות צעירות ללא ביטחון עצמי ייכולות לפגוע בעצמן.
מעודדת אנורקסיה... טיפשה, בגללך בנות צעירות ללא ביטחון עצמי ייכולות לפגוע בעצמן.
אנשים פה פשוט חיים בבועה כלשהי,
שכל מי שלא שלד עצמות, נחשבת לשמנה.
צאו צאו מהסרט
ביונסה לא שמנה, אסתי לא שמנה,
הן נשיות,
הן יפות ובריאות.
הן מושכות וסקסיות, לכו תחפשו שלד להיכנס איתו למיטה
שכל מי שלא שלד עצמות, נחשבת לשמנה.
צאו צאו מהסרט
ביונסה לא שמנה, אסתי לא שמנה,
הן נשיות,
הן יפות ובריאות.
הן מושכות וסקסיות, לכו תחפשו שלד להיכנס איתו למיטה
חחח חחח חחח חחח חחח אני מת
אני אומרת את דעתי זה הכל לא צריך לרתוח מעצבים
אין שום בעיה שתגידי את דעותייך.. את יודעת מתי אזור להביע דעה? -כשהדעה שלך יכולה לפגוע בכל כך הרבה בנות שעלולות להזיק לעצמן רק כי הן שמעו שתת משקל זה "יפה"...
שואל השאלה:
לפעמים צריך לרתוח מעצבים.
כי יש אנשים שפשוט לא מבינים שבתגובה אחת כזאת הם הורסים להרבה בנות את החיים.
אז יכולת להביע את דעתך ולומר שלדעתך היא הייתה יפה קצת יותר רזה, אבל את לא אמרת את זה ככה,
את אמרת שתת משקל זה יפה, ושאנורקסיה זה יפה.
יש לך מושג מה זה אנורקסיה בכלל?
לא מאחלת לאף אחד. גם לשונאים הגדולים ביותר שלי.
לפעמים צריך לרתוח מעצבים.
כי יש אנשים שפשוט לא מבינים שבתגובה אחת כזאת הם הורסים להרבה בנות את החיים.
אז יכולת להביע את דעתך ולומר שלדעתך היא הייתה יפה קצת יותר רזה, אבל את לא אמרת את זה ככה,
את אמרת שתת משקל זה יפה, ושאנורקסיה זה יפה.
יש לך מושג מה זה אנורקסיה בכלל?
לא מאחלת לאף אחד. גם לשונאים הגדולים ביותר שלי.
be yourself - את אלופה.. כמה שאת צודקת!
אנורקסיה זה נוראי וזה סבל ענק.
אנורקסיה זה נוראי וזה סבל ענק.
"תנסו להיות הקשת, בענן של מישהו"
חחח הרגת אותי! ואת צודקת בכל מילה!
חחח הרגת אותי! ואת צודקת בכל מילה!
אנונימית
אחד לא באמת שם בדור שלנו קו איפה באמת עובר הגבול בין שמנה ורזה
לאסתי גינזבורג יש גוף אמיתי והיא לא מתנצלת על מי שהיא
כולם חושבים שהחיים של דוגמניות שאוכלת במשטר מפחיד ואימוניי כושר וחייה של תפוח ליום כולכך יפים כי ככה זה נראה שהיא מחייכת מפרסומת מלאת איפור ופוטושופ
לקמפיין של קלווין קליין נבחרה דוגמנית שמידה אקסטרה סמול לדגמן מידות גדולות
המשקל שלנו צריך להיות מושפע מבחינות בריאותיות בלבד
לאף מעצב שמציג אישה לא מציאותית לא באמת אכפת מהבריאות הגופנית והנפשית שלכם
אז בקיצור תאהבו את הגוף שלכם ותשלימו שזה מה שנולדתם איתו
אם תירצו לשפר להתאם לבריאות
בכיף
אבל תחיו במציאות
לאסתי גינזבורג יש גוף אמיתי והיא לא מתנצלת על מי שהיא
כולם חושבים שהחיים של דוגמניות שאוכלת במשטר מפחיד ואימוניי כושר וחייה של תפוח ליום כולכך יפים כי ככה זה נראה שהיא מחייכת מפרסומת מלאת איפור ופוטושופ
לקמפיין של קלווין קליין נבחרה דוגמנית שמידה אקסטרה סמול לדגמן מידות גדולות
המשקל שלנו צריך להיות מושפע מבחינות בריאותיות בלבד
לאף מעצב שמציג אישה לא מציאותית לא באמת אכפת מהבריאות הגופנית והנפשית שלכם
אז בקיצור תאהבו את הגוף שלכם ותשלימו שזה מה שנולדתם איתו
אם תירצו לשפר להתאם לבריאות
בכיף
אבל תחיו במציאות
באמת שאסתי גינזבורג, עכשיו בלי להגזים היא פשוט מושלמת! היא יפה ומשדרת רק טוב, לא תמצאו אותה במשטר דיאטה כל דקה ודקה בחיים שלה כמו האנשים הממוצעים שמנסים להיכנס לתחום הדוגמנות.. פשוט יפה
אסתי גינזבורג יפה וחמודה, אבל אין בה משהו ממש מיוחד.
לפי דעתי, דוגמנית צריכה משהו שיגרום לה להיות מיוחדת, ולה פשוט אין את זה.
לפי דעתי, דוגמנית צריכה משהו שיגרום לה להיות מיוחדת, ולה פשוט אין את זה.
הלוואי שאני הייתי שמנה ככה: (
שואל השאלה:
מה הקשר אבלל
תקראו את השאלהה
לא שאלתי על היופי שלה
שאלתי על המשקל.. די לדחוף דברים לא קשורים
מה הקשר אבלל
תקראו את השאלהה
לא שאלתי על היופי שלה
שאלתי על המשקל.. די לדחוף דברים לא קשורים
אהה, חח סליחה טעות שלי כנראה לא קראתי טוב.
ולא היא אפילו לא מלאה, היא ממש בריאה.
ולא היא אפילו לא מלאה, היא ממש בריאה.
היא יפה ולדעתי היא שמנמונת. עכשיו לפני שיבואו התומכים ויגידו ''את מקנאה'' אני אגיד כבר עכשיו, אני שוקלת 49 לגובה 163. אין לי במה לקנא.
אסתי בחורה בריאה ויפה.
קודם כל בריאות, לפני הכל..
קודם כל בריאות, לפני הכל..
מי אמר שביונסה שמנה
לביונסה יש גוף מושלם
היא עצמה יפה
באיזה אןמץ אתה אומר שביונסה שמנה
~ביונסה~❤
אסתי בדיוק במידה היא לא רזה מידי לא שמנה מידי
לביונסה יש גוף מושלם
היא עצמה יפה
באיזה אןמץ אתה אומר שביונסה שמנה
~ביונסה~❤
אסתי בדיוק במידה היא לא רזה מידי לא שמנה מידי
היא אחת הנשים היפות... והיא בכלל לא שמנה
ככה צריך להראות, לא חייבים להיות עור על עצם.
ככה צריך להראות, לא חייבים להיות עור על עצם.
שמנה היא בטוח לא נכון שהיא מלאה יחסית לדוגמניות אחרות אבל היא יפה
היא פצצה... לא כמו כל הדוגמניות עור ועצמות.. ככה אישה צריכה להראות
אנונימי
לא היא ממש לא שמנה. היא בסדר גמור ככה צריך
אנונימית
ברצינות עכשיו?
היא רזה. אפילו קצת יותר מדי.. היא אנושית.
היא לא אמורה להיות שלד מהלך עם צלעות בולטות.
אף אחד לא צריך להיות שלד מהלך עם צלעות בולטות.
אלוהים מה נהיה מהעולם הזה.
היא רזה. אפילו קצת יותר מדי.. היא אנושית.
היא לא אמורה להיות שלד מהלך עם צלעות בולטות.
אף אחד לא צריך להיות שלד מהלך עם צלעות בולטות.
אלוהים מה נהיה מהעולם הזה.
היא מהממת והמשקל הזה מחמיא לה בטירוף
באותו הנושא: