8 תשובות
תנסי לעקם אותו שיהיה שטוח
וואי זה קרה לי מלא פעמים!,
הייתי מוציא אותו (החלק שפתוח לא הכל) מתוק הפה ושם משהו מתחת לחוט.
אם זה לא עוזר אמא שלי שיננית בנוסף אבל אפשר לעשות את זהה לבד (אני עשיתי לבד)
אם תסתכל מול מראה בצורה נוחה תוכל לראות את קצה החט ואת החור של הקוביה ותנסה לקחת משהו
יש שעוןה מיוחדת לגשר, שאת שמה גוש ממנו בקצה שחותך אותך.. זה עזר לי ממש
וואי זה קרה גם לי בקיבוע ושמתי מעל זה פלטה. בכל מקרה לא יודעת אם יש לך פלטה, אבל תנסי לעקם את החוט בצורה שלו תכאב או תנסי להשחיל אותו לתוך הקובייה
אנונימית
לא נתנו לך שעווה?
וואי זה קרה לי מלא פעמים!,
הייתי מוציא אותו (החלק שפתוח לא הכל) מתוק הפה ושם משהו מתחת לחוט.
אם זה לא עוזר אמא שלי שיננית בנוסף אבל אפשר לעשות את זהה לבד (אני עשיתי לבד)
אם תסתכל מול מראה בצורה נוחה תוכל לראות את קצה החט ואת החור של הקוביה ותנסה לקחת משהו שתוכל לתפוס את החוט וסוג של להשחיל את החוט לחור זה בדיוק כמו שהרופא עושה רק אתה תעשה את זה חח...
לא קיבלת את השעווה לגשר?
אולי תשימי צמר גפן
אנונימית
באותו הנושא: