5 תשובות
קראתי את ההתחלה ואני חושבת שאת רושמת דיי טוב, את יודעת איך לספר סיפור וזה מעניין
שואל השאלה:
כן אני כתבתי את זה..
אנונימית
זה נכון
זה רגיל זה לא משהו מיוחד
את כתבת?