התחברות
הרשמה
מי חושב כמוני שהדבר הכי יפה הבחורה זה האופי?
16 באוגוסט 2015, 23:16
ריאליטי
טלוויזיה
תכונות
לבנים
בחורות
מילים
2 תשובות
השאלה מי לא מסכים, וצריך חומר הרדמה
S
Shai D. Salem
אתה צדיק!
אנונימית
באותו הנושא:
קיים דבר כזה בחורה יפה עם אופי טוב?
מי חושב כמוני שבר רפאלי נראת על הפנים כבר היא נראת מבוגרת ולא יפה וכול הדוגמניות נראות פי 100 יותר יפות ממנה היא לא יפה כבר מי חושב כמוני?
תכלס בחורות גבוהות זה הכי יפה וזה עדייף מאשר להיות בחורה נמוכה שנראית, בכיתה ד' מי חושב כמוני?
המזל הכי רע לדעתי זהה מזל שור הם סתם עקשניים ולא מוכנים לסלוח על דברים שטותיים מי חושב כמוני?
אוף בא לי לחזור לילדות בלי כל הבעיות האלה של עכשיו מי פה חושב כמוני?
יש לה בחורות בגילאים 20-35 שהיו מוכנות לצאת עם גבר צעיר מהן כמוני, בן 19?
בחורות שלא יודעות לרקוד - יש פה עוד מישהי שלא יודעת לרקוד במועדונים כמוני?
לדעתי לבכות זה להראות חולשה ושזה דבר רע זאת אחת הסיבות שאהי לא בוכה. עוד מישהו חושב כמוני?
לבנים- מה אתם חושבים על בחורה צנועה ומה אתם חושבים על בחורה לא צנועה?
נכון שלבר רפאלי יש את האופי לא הכי טוב אבל שהיא מחייכת ורוקדת בפרסומות, שלה זה ממש מהפנט מי מסכים? הבחורה מושלמת
בנים, מהי הבחורה המושלמת מבחינתכם? מבחינת מראה ואופי