4 תשובות
אם אני לא טועה זה נובע מאנמיה חוסר בb12, פריטין ואבץ תקחי תוספים ותעשי בדיקות דם לשלול אנמיה
מחזק ציפורניים-
ניתן לקנות בבתי המרקחת והפארם.
תוכלי גם לשים שכבה על שכבה. תעשי את זה כל יום במשך שבוע והציפורניים שלך יהיו חזקות מאוד.
עוד טיפ- כשאת מורחת לק קודם כל שימי מחזק, אחריי זה את הלק ואז לך שקוף (לבחירתך)
מקווה שעזרתי:)))))
בדרך כלל כשציפורנייפ מתקלפות זה בגלל חוסר בברזל/b12/אבץ, אני ממליצה לך ללכת ולעשות בדיקות דם ולבדוק אם חסר לך משהו. לאכול בריא וכמו שצריך, ולשים מידי פעם קרם ידיים לתת קצת לחות לציפורניים
שימי אלוורה מאוד יעזור לך
באותו הנושא: