6 תשובות
אני כן. כי יש לי הפרשות ואני לא יודעת איך להפסיק אותן
אנונימית
אני חייבת.. זה יותר הגייני, יש הפרשות, פתאום מתחיל המחזור ולפחות יש לי מגן זה חשוב לדעתי לשים כל יום
לאנונימית שמעליי^
את לא יכולה להפסיק את ההפרשות האלו. זה דבר טיבעי שיש לכל אחת.
ולשואלת השאלה: כן.
את לא יכולה להפסיק את ההפרשות האלו. זה דבר טיבעי שיש לכל אחת.
ולשואלת השאלה: כן.
שואל השאלה:
מה אז אין לך הפרשות כאלו? בת כמה את?
מה אז אין לך הפרשות כאלו? בת כמה את?
אנונימית
כן
אנונימית
לא שמה כל יום, מידי פעם כשצריך
באותו הנושא: