9 תשובות
סקוויד= דיונון ולדיונונים יש 6 חחח
טם טם טם!
אבל אש מתחת למים זה הגיוני?
שואל השאלה:
כן, אש זה הגיוני xd גם ים בתוך המים זה הגיוני
כן, אש זה הגיוני xd גם ים בתוך המים זה הגיוני
אנונימי
הוא דיונון, לא תמנון.
אפשר לזהות לפי הראש, אני גם חושבת שבפרק אחד הוא פלט דיו... זה די מסביר את זה.
אפשר לזהות לפי הראש, אני גם חושבת שבפרק אחד הוא פלט דיו... זה די מסביר את זה.
תגידו אתם רציניים. אתם מחפשים עובדות ודברים לא הגיוניים בתכנית טלוויזיה? ברור שאש בתור מים לא הגיוני וברור שמים בתוך מים לא הגיוני כי זה סך הכל תכנית בטלוויזיה.
אנונימי
יש דברים הרבה יותר לא הגיוניים בבוספוג וזה מה שבחרת?
שואל השאלה:
אממ לא יודע... פלנקטון אחלה... וגם מר קראב... אני עדיין חושד שסנדי היא לא באמת סנאית
אממ לא יודע... פלנקטון אחלה... וגם מר קראב... אני עדיין חושד שסנדי היא לא באמת סנאית
אנונימי
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי