6 תשובות
אאעעהעעטאע סדרה מושלמת
הארי פוטר והאסיר מאזקבן ( שכחתי את השם נראלי ככה )
השני (וחדר הסודות)
אנונימית
גביע האש.. לא יודעת להסביר למה.. פשוט הכי אהבתי..
אה! והאחרון כמובן xd
אה! והאחרון כמובן xd
חצוי הדם
השלישי