3 תשובות
תוצאי קודם כל את הלכלוך אם מקלות לאוזנים, תנקי אבל לא יותר מידי עמוק, והשאר את לא צריכה לעשות, הזמן יעשה את שלו.. זה נהיה יבש בגלל הליכלוך.
אני לא צוחק - קחי קיסמי אוזניים למקלחת
תרטיבי אותם קצת, שימי עליהם סבון ותחפרי בפופיק xd
זה אולי קצת (קצת) ישרוף, אבל זו השיטה הכי טובה לדעתי.
תקחי צמר גפן ותרטיבי אותו באלכוהול (כמו שעושים עם אציטון ומסיר לק) ופשוט תנקי איתו את הפופיק. האיזור יהיה קצת אדום אבל זה יעבור אחריי כמה דקות.