תשובה אחת
אל תצפה שהיא תישאר איתך-אם אתה מתנהג כאילו אתה לא צריך אותה..
ועם חיווך על הפנים לא תחווה צער בחיים!:)
לפעמים הרצון שלנו מרחיק מאיתנו את הדבר בו אנו חפצי
מקווה שעזרתי:)
ועם חיווך על הפנים לא תחווה צער בחיים!:)
לפעמים הרצון שלנו מרחיק מאיתנו את הדבר בו אנו חפצי
מקווה שעזרתי:)