12 תשובות
למה מוזר?
קצת חם אבל לא מוזר אתה מתלבש איך שאתה רוצה...
לא מוזר בכלל יש מכנסיים ארוכים מבד קליל כזה ממש. יפים ;*
כן
לא.
ממש לא, אני שמה גינסים ארוכים בקיץ.
R&S
שלחי קישור נדע עם זה טרנינג של הודיס אז כן אם זה לא לא
לא אני כל הזמן לובש גם שאני עושה ספורט זה הרגל:)

עדיף קצר בעיקרון אבל זה ממש לא מוזר יש הרבה כאלו
לא כול כך..
אבל ממש חם איך אפשר חח
לא.