6 תשובות
מכיר את ההרגשה אחי גם אני בידיוק כמוך..
אני נמצא בטיפול ברווחה עו'סית אישית שעוזרת לי בהכל
חוב בביטוח לאומי בגלל שלא עבדתי שלוש שנים
ועזרה בשיחות מטרות לחיים ושיקום מבחינת עבודה וסדר יום נוח וכייפי..
מנסיון שלקחתי דברים הכל קשה ולקחתי ללב לא רציתי לעזור לעצמי.. המדינה אוהבת לעזור למי שרוצה לעזור לעצמו ותדע שאין ייאוש גם אם התייאשת יגיע היום שתבין שאפשר לסדר הכל ויהיה בסדר ותצא מהכל ותמצא את עצמך בצורה הכי שלמה שבך וכפית (:
אני נמצא בטיפול ברווחה עו'סית אישית שעוזרת לי בהכל
חוב בביטוח לאומי בגלל שלא עבדתי שלוש שנים
ועזרה בשיחות מטרות לחיים ושיקום מבחינת עבודה וסדר יום נוח וכייפי..
מנסיון שלקחתי דברים הכל קשה ולקחתי ללב לא רציתי לעזור לעצמי.. המדינה אוהבת לעזור למי שרוצה לעזור לעצמו ותדע שאין ייאוש גם אם התייאשת יגיע היום שתבין שאפשר לסדר הכל ויהיה בסדר ותצא מהכל ותמצא את עצמך בצורה הכי שלמה שבך וכפית (:
איזה עיר אתה גר? ואיזה שירות צבאי עשית?
לך תעבוד באבטחה לבינתיים, תמיד יש עבודה, וחלק מהם משלמים לא רע לגילאים שלך (יחסית למה שאתה עושה) עד שתסתדר, כשחזרתי מחו"ל לא מצאתי את עצמי מבחינה תעסוקתית אז הלכתי לעבוד באבטחת טיולים לבינתיים, גם מטייל ומנקה את הראש, וגם מקבל כסף על זה, אתה לא חייב לעבוד דווקא באבטחת טיולים, יש מלא סוגי אבטחה ולא חסר עבודה בסקטור הזה. לפחות תעשה זה זמני עד שתמצא את עצמך.
מבין אותך גבר, אני ממש יכול להרגיש את מה שאתה עובר.
למרות שאני כן עובד והשגתי דברים מסויימים בחיים שלי, אני עד עכשיו מחפש ואני חושב שאין בזה שום דבר פסול.
אני חושב שהבעיה שלנו היא שאין אנו יודעים מה אנחנו באמת אוצים ומה באמת היה גורם לנו להרגיש בשיא.
מצד שני ספרים ואנשים חכמים אומרים שבדרך כלל האנשים הכי מוצלחים מחפשים את עצמם הרבה הרבה זמן.
אפשר לעצמך לחשוב כמה דקות, ותשאל את השאלה:
"מה היתי רוצה לעשות? מה באמת מלהיב אותי?"
ולאחר שתרגיש מה הכיוון הנכון תציב מטרה ותתחיל להתקדם.
גם אם מפעם ראשונה זה לא יצא, פשוט תמשיך ואתה תמצא.
הכי חשוב זה להמשיך להתקדם קדימה ולעשות שינויים בהתאם לתוצאה שאתה רואה בשטח.
לגבי עבודה, אולי שווה לך לגשת ללשכת התעסוקה ולבקש ולשאול אילו קורסים מגיעים לך מטעם משרד העבודה, זה יכול להוות עבורך מדרגה ראשונה בהתקדמות.
בכל אופן מאחל לך אושר, אהבה ובריאות.
בהצלחה,
אם תרצה אוזן קשבת, הפרטי שלי תמיד פתוח לכולם
למרות שאני כן עובד והשגתי דברים מסויימים בחיים שלי, אני עד עכשיו מחפש ואני חושב שאין בזה שום דבר פסול.
אני חושב שהבעיה שלנו היא שאין אנו יודעים מה אנחנו באמת אוצים ומה באמת היה גורם לנו להרגיש בשיא.
מצד שני ספרים ואנשים חכמים אומרים שבדרך כלל האנשים הכי מוצלחים מחפשים את עצמם הרבה הרבה זמן.
אפשר לעצמך לחשוב כמה דקות, ותשאל את השאלה:
"מה היתי רוצה לעשות? מה באמת מלהיב אותי?"
ולאחר שתרגיש מה הכיוון הנכון תציב מטרה ותתחיל להתקדם.
גם אם מפעם ראשונה זה לא יצא, פשוט תמשיך ואתה תמצא.
הכי חשוב זה להמשיך להתקדם קדימה ולעשות שינויים בהתאם לתוצאה שאתה רואה בשטח.
לגבי עבודה, אולי שווה לך לגשת ללשכת התעסוקה ולבקש ולשאול אילו קורסים מגיעים לך מטעם משרד העבודה, זה יכול להוות עבורך מדרגה ראשונה בהתקדמות.
בכל אופן מאחל לך אושר, אהבה ובריאות.
בהצלחה,
אם תרצה אוזן קשבת, הפרטי שלי תמיד פתוח לכולם
מציע לך לשים מוזיקה רגועה, להתחבר לעצמך ולהבין מה באמת עושה לך את זה
יש לעתים שאיפות ורצונות שכן ניתן לממש
שם המשחק פה זה גיוון
לחשוב על כיוון לימודים, להתחבר וליצור קשרים עם האנשים הנכונים, לעבור לגור במקום אחר כל אלה יכולים לשחק לטובתך
כל מקרה לגופו של עניין אבל קיימות אפשרויות שיכולות להיטיב עימך
אין ספק שאתה צריך שינוי בחיים, שינוי בחשיבה, "לצאת מהקופסה ועוד"
גם אתה יכול להגיע לפריצת*-דרך
יש לעתים שאיפות ורצונות שכן ניתן לממש
שם המשחק פה זה גיוון
לחשוב על כיוון לימודים, להתחבר וליצור קשרים עם האנשים הנכונים, לעבור לגור במקום אחר כל אלה יכולים לשחק לטובתך
כל מקרה לגופו של עניין אבל קיימות אפשרויות שיכולות להיטיב עימך
אין ספק שאתה צריך שינוי בחיים, שינוי בחשיבה, "לצאת מהקופסה ועוד"
גם אתה יכול להגיע לפריצת*-דרך
הי..
לפעמים חופש יכול להיות מפחיד.. כי אמנם מצד אחד כשאתה חופשי אתה יכול לעשות מה שתרצה - אבל מצד שני זה גם אומר שאין שום מסגרת, ושאתה צריך לבנות לעצמך את החיים שלך. ונשמע שאתה מרגיש תקוע, שמשהו השתבש בדרך, שאתה לא מרגיש שייך, לא מוצא עבודה למרות כל החיפושים, וככה אתה מרגיש מרוקן, כאילו החיים נמשכים כמו מסטיק בלי שום מטרה..
ואני אמנם לא יכול לתת עצה איך למצוא עבודה וכאלה דברים, אבל אולי תרצה לנסות לבוא לדבר איתנו בסה"ר, לספר על האכזבה שלך, על החלומות שלא מתגשמים ושאתה פוחד שלעולם לא יתגשמו.. לפעמים שיחה כזו יכולה לפחות טיפה להקל, שלא תהיה לבד עם המועקה הזו שאתה מתאר, ואולי נוכל גם לחשוב יחד לאן תוכל לפנות לעזרה כדי לצאת מהמצב המתסכל הזה. אם תרצה, הצ'ט שלנו פתוח כל ערב בין תשע לחצות, ואתה מוזמן מכל הלב..
שלך
מתנדב סה"ר
לפעמים חופש יכול להיות מפחיד.. כי אמנם מצד אחד כשאתה חופשי אתה יכול לעשות מה שתרצה - אבל מצד שני זה גם אומר שאין שום מסגרת, ושאתה צריך לבנות לעצמך את החיים שלך. ונשמע שאתה מרגיש תקוע, שמשהו השתבש בדרך, שאתה לא מרגיש שייך, לא מוצא עבודה למרות כל החיפושים, וככה אתה מרגיש מרוקן, כאילו החיים נמשכים כמו מסטיק בלי שום מטרה..
ואני אמנם לא יכול לתת עצה איך למצוא עבודה וכאלה דברים, אבל אולי תרצה לנסות לבוא לדבר איתנו בסה"ר, לספר על האכזבה שלך, על החלומות שלא מתגשמים ושאתה פוחד שלעולם לא יתגשמו.. לפעמים שיחה כזו יכולה לפחות טיפה להקל, שלא תהיה לבד עם המועקה הזו שאתה מתאר, ואולי נוכל גם לחשוב יחד לאן תוכל לפנות לעזרה כדי לצאת מהמצב המתסכל הזה. אם תרצה, הצ'ט שלנו פתוח כל ערב בין תשע לחצות, ואתה מוזמן מכל הלב..
שלך
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: