14 תשובות
חח עלק עמוסה חכי לי"א.
חח באמת חכי ליא
אנונימי
שואל השאלה:
למה יא עמוסה ממש
אנונימית
היא לא נחשבת לכיתה עמוסה בכלל.
ב-י''א יש המון בגרויות ומתכונות.
הלוואי שכיתה ח תיהיה הכי עמוסה...
בכיתה ח יש בקושי חומר

ב יא זה התאבדות
שואל השאלה:
ואי טוב הבנתי שיא היא השנה הכי עמוסה אבל רק בגלל הבגרויות? ולא יודעת כולם אמרו לי שגם ח עמוסה
אנונימית
בכיתה ח את לומדת הרבה חומר ובכיתה יא את צריכה גם ליישם את החומר שלמדת וגם ללמוד חדש.
עזבי ח עזבי יא בסוף כל שלב שאת נמצאת בו הכי קשה לך.
btw יא זה סיוט!
עמוסה?
תחכי לתיכון ותתחילי להרגיש עומס באמת
חחח חחח חחח חחח חחח חמודה
כי לא הגעת לתיכון

עזבי תיכון
לא הגעת לאוניברסיטה
חכי ל- יא'..
חחח מתוקה חכי שתגיע לכיתה י''א בתקופה של הבגרויות כמעט ולא ישנתי