5 תשובות
לתגובה השנייה, לא אין לך את המספר שלה:). חדל עם זה
אנונימית
למה? ואנונימית סשה זו בת.
לי. אבל למה שאני יביא לך. זה הפרטיות שלו. אני לא הולכת להביא מספר שלו לכל אחד שיבקש
אנונימית
מי זה?
אנונימית
זה שאתה חרמן לא אומר שצריך לרדת לכאלה רמות של נואשות...
אנונימית