14 תשובות
שוקולד. שוקולד זה תמיד טוב.
E1
שואל השאלה:
משהו מוחשי שנשאר לזמן מה. חחח


ציוד:
קופסת גפרורים ריקה, דף לבן חלק, עט אדום.

לוקחים את קופסת הגפרורים הריקה, ומדביקים נייר לבן חלק על הלמעלה והלמטה שלה, כדי שלא יהיה את הציור של הקופסת גפרורים.
על הדף הלבן משני הצדדים, רושמים "עזרה ראשונה" ומציירים מגן דוד אדום.
בתוך הקופסה מכניסים פתק קטן, עם שם ומספר טלפון של המדריך!
אתם העזרה הראשונה!
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי רעיון נפלא! חחח תענה לא מאנונימי
קונים חוט גומי (ניתן להשיג בכל חנות יצירה או חרוזים) ומשחילים אותו למחט. קונים חבילת מסטיקים עגולים צבעוניים. משחילים אותם דרך המחט על החוט.
ניתן להוסיף מקרא כשמגיעים לאמצע, לדוגמא:
אדום- פציעות
צהוב- ריב
ירוק- עייפות
ועוד...
מי שלא רוצה, פשוט ממשיך את השרשרת עד השוף וקושר.
ניתן לעשות באותה דרך גם צמיד. בהצלחה!
אנונימי
אממ יש את החנויות האלה של הכל בשקל... תצאי לסיבוב תמצאי כמה דברים בטוח ;)
E1
שואל השאלה:
עוד רעיונות?
5 דברים שאפשר רק לחלום עליהם במסע:
1. האוכל של אמא.
2. המיטה שלי. (או מיטה כלשהי)
3. עולם ללא גוקים.
4. המדריכים שיעירו אותי ב10
5. שירות חדרים. (או שק"שים)
אז אולי בכל זאת שווה לישון בלילה..
ל"ט

אנונימי
לוקחים חתיכת בריסטול, רושמים עליה -
"תקשרו את השרוכים!"
מדביקים צורה של נעל עם שרוך ומוסיפים חוט בשביל שיתלו על הצוואר.
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי אתה יכול לכתוב לי עוד בפרטי בבקשה?
לוקחים סול וגוזרים אותו בצורה של הריחנים ששמים באוטו (בצורת עץ) ורושמים עליו "כרטיס כניסה לשירותים ה- כימיים...".
וכמובן מרססים בבושם טוב ומוסיפים לזה חוט בתור שרשרת. זה מוש מוש שמאוד עוזר לחניכים בשירותים...
אנונימי
שואל השאלה:
אהבתיי
לוקחים ספוג רחצה פשוט ומצרפים לו פתק שעליו כתוב קטע מהספר "והילד הזה הוא אני" של יהודה אטלס:

"כשאני פותח את הברז וטיפות קרות יוצאות,
אני רוחץ את הידיים רק בקצות האצבעות!"
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי יש עודד?