7 תשובות
אני ממליצה לחפש חזיה\ גוזיה שתהיה לך הכי נוחה.. ותכלס זה פשוט להתרגל.. גם לי זה היה ככה בהתחלה
גם לי זה לא נוח אבל מסתדרים;)
אני לא יודעת ממש מה את יכולה לעשות בנושא...:/
אני לא יודעת ממש מה את יכולה לעשות בנושא...:/
יש כל מיני סוגים וגדלים..
את יכולה לנסות חברה אחרת סוג בד אחר
דברי עם אמא שלך
בהצלחה:) מקווה שעזרתי:p
את יכולה לנסות חברה אחרת סוג בד אחר
דברי עם אמא שלך
בהצלחה:) מקווה שעזרתי:p
תראי אין ככ פיתרון אחר.. אני אומרת שתתרגלי לחזיה. זה יותר נוח וגם אם עכשיו תתרגלי לגוזיה בכל מקרה בשלב כל שהו תצטרכי לעבוד לחזיה כי גוזיה לא ככ מחזיקה.
תקשיבי, גם לי בהתחלה שהיית קטנה והייתי צריכה גוזייה זה לא היה בכלל נוח.
אבל עם הזמן מתרגלים. אני הייתי שונאת לשים כי זה מציק ועכשיו אני יושנת עם החזייה, אני לא יכולה בלי, אני לא מרגישה בנוח בלי!
תשימי ותראי שאת תתרגלי.
אבל עם הזמן מתרגלים. אני הייתי שונאת לשים כי זה מציק ועכשיו אני יושנת עם החזייה, אני לא יכולה בלי, אני לא מרגישה בנוח בלי!
תשימי ותראי שאת תתרגלי.
זה יכול להיות נורא מעצבן ולא נוח בהתחלה. אבל צריך ללכת חנות חנות ולחפש את החזייה או הגוזיה הנוחה והמתאימה ביותר למבנה גוף שלך ולהרגשה האישית. אני בטוחה שתמצאי אחת שנוחה לך, יש מבחר עצום.
יכול להיות שזה בגלל סוג החזיות שלך, תקני חזיות בדלתא הן ממש טובות ונוחות.
באותו הנושא: