7 תשובות
לא.. גם אני נהנת לענות
זה תמיד כיף לעזור (:
גם אני לפחות ככה אני מרגישה שיש לי עם מי לדבר חוץ מחברות שלי
אם זה רק את לא היו לי 4,213 פרחים ><
לפעמים.
יש שאלות כבדות שדורשות מחשבה רבה בתשובה שצריך לענות, ואז זה פחות מהנה.
יש שאלות כבדות שדורשות מחשבה רבה בתשובה שצריך לענות, ואז זה פחות מהנה.
כן רק את
סתם גם אני כשמשעמם לי
סתם גם אני כשמשעמם לי
לא רק את:)
באותו הנושא: