7 תשובות
לא.. גם אני נהנת לענות
זה תמיד כיף לעזור (:
גם אני לפחות ככה אני מרגישה שיש לי עם מי לדבר חוץ מחברות שלי
אם זה רק את לא היו לי 4,213 פרחים ><
לפעמים.
יש שאלות כבדות שדורשות מחשבה רבה בתשובה שצריך לענות, ואז זה פחות מהנה.
כן רק את
סתם גם אני כשמשעמם לי
לא רק את:)