2 תשובות
עשית סקוואט מעולהה
הגב לא אמור לכאוב בכמעט שום תרגיל
אם כואב לך השריר שעליו עשית את התרגיל זה טוב אבל גם לזה יש גבול
אם כואב לך השריר שעליו עשית את התרגיל זה טוב אבל גם לזה יש גבול
באותו הנושא: