8 תשובות
בכיף
אני בדיוק במצב שלך שלחי לי הודעה שנדבר אני לא יודעת איך שולחים חח
דברי איתי בפרטי מחכה לך:)
אוי:(
אנונימית
אני, יש לי הרבה נסיון בעניין:
אני חושבת שזה שאת לא מצליחה להתגבר עליו באיזשהו שלב זה אומר משהו..
בכיף! בואי לפרטי
תמיד פה בפרטי:)