4 תשובות
מטרונית אפשר בלי רב קו. אני תמיד שוכחת את הכרטיס ומשלמת בתחנת המטרונית. יש מכונה גדולה ושם משלמים. אני לא בטוחה אבל אני חושבת שהמטרונית היא 24 שעות ביממה כי תמיד כשאני יוצא היא נמצאת שם אפילו ממש בבוקר חחח תהני בנסיעה חחח
אפילו באתר רשום שמשלמים דרך רב קו...
קישורים מצורפים:
מהבוקר משש וחצי בבוקר עד 2-3 ככה וכן אפשר לשלם בכסף רגיל
חוץ מי זה מה קורה אני גם מהקריות אם בא לך עזרה המטרונית מטר וחצי מהבית שלי d:
חוץ מי זה מה קורה אני גם מהקריות אם בא לך עזרה המטרונית מטר וחצי מהבית שלי d:
תשלום על נסיעה במטרונית נעשה אך ורק דרך רב קו בלבד. מטרונית 3 מתחילה לפעול כבר בשעות הבוקר המוקדמות (5-6).
באותו הנושא: