15 תשובות
היום בצהריים אכלתי שניצל..
היום, אכלתי דג פורל לארוחת צהריים
ראיתי את זה. ממליצה לכולם לראות.
מסבירים שם על השטיפת מוח שעושים לכם.
מסבירים שם על השטיפת מוח שעושים לכם.
שואל השאלה:
לא בשביל זה יש חיות..
לא בשביל זה יש חיות..
אנונימית
האמת, אני יותר אוהבת אותו בתור המבורגר
אנונימי
הו אני לא מסתכלת לאוכל שלי בעיניים, כי אין לו עיניים.
שואל השאלה:
היו לו עיניים, חבל שהתעללו בו ורצחו אותו רק בשביל הכיף שלך
היו לו עיניים, חבל שהתעללו בו ורצחו אותו רק בשביל הכיף שלך
אנונימית
אף פעם, ואני לגמרי בסדר אם זה.
אני אוכלת בשר וזה גם טעים לי מאוד.
אני מבינה שאתם צמחונים וזה כואב לכם, אבל אף אחד לא ביקש ממכם\רוצה שתיכנסו לנו לצלחת..
אני אוכלת בשר וזה גם טעים לי מאוד.
אני מבינה שאתם צמחונים וזה כואב לכם, אבל אף אחד לא ביקש ממכם\רוצה שתיכנסו לנו לצלחת..
שואל השאלה:
לא הגיע הזמן?
לא הגיע הזמן?
אנונימית
כנראה לא הבנת, אין לו עיניים כי לא היו לו עיניים
אני אתך, לא נגדך
אני אתך, לא נגדך
שואל השאלה:
יש:)
יש:)
אנונימית
עוד פעם הטפות -_- די נו את לא חושבת שמיצית כבר?
שאכלתי דג (העין)
אנונימית
אוי נו באמת מה זה השטויות האלה.
אתה ממש לא צריך לפתוח את השיחות האלה.
אם אתה טבעוני או צמחוני זה ממש לא מעניין אותי.
אני אוכל מה שאני ארצה לאכול וזו בחירה שלי.
אתה ממש לא צריך לפתוח את השיחות האלה.
אם אתה טבעוני או צמחוני זה ממש לא מעניין אותי.
אני אוכל מה שאני ארצה לאכול וזו בחירה שלי.
מדהימה את!
באותו הנושא: