5 תשובות
אני ההפך
גם אצלי זה ככה
בסלפי הכל עניים של זוית אולי הזווית של הטלפון לא מחמיאה לך, אני חשבתי שהטלפון מראה באמת אין אתה נראה אבל אז ראיתי אנשים עושים סלפי וגיליתי שהם יותר יפים במציאות...
תזכרי, הכל עניין של זויות צילום
לא, במראה לא רואים את הפרטים הקטנים
הסלפי מקורב לפנים שלך, הזום שלו כולל את הפוזה שעשית ואת כל הפרטים הקטנים ככה שיותר קל לנתח אותך ובגלל שאת צריכה להיתפס בפוזה טובה שזה סלפי זה יותר קשה
חח אצלי בשביל להצטלם סלפי טוב אני צריכה לעשות לפחות 50 תמונות
את יכולה לתת לי פרח אני רוצה 3פרחים תעזרי לי בזה
אצלי זה בדיוק אותו דבר אבל נראה לי שהמראה יותר נכונה
באותו הנושא: