8 תשובות
בן אדם מדהים.
אין לזה שום הגדרה.
גורם עזר לישראל
אני גם רוצה איך?
אתה עושה קידוש ה'
אם רבע ממדינת ישראל היו כמוך המדינה שלנו הייתה נראית הרבה יותר טוב משהיא נראית עכשיו.
שואל השאלה:
הפכתי לפחות 100 אנטישמים בעולם לאוהבי ישראל ותומכים שלהם, עבדתי קשה אבל בא לי סוף סוף לדעת מה אני נקרא...
אנונימי
אין הגדרה חד-משמעית
אבל אפשר להגדיר זאת לדעתי כאדם נפלא ומקסים שיבוא יום ותהייה "גדול" בישראל (הכוונה למפורסם (; )
אין הגדרה.
אבל בכללי אתה ישראלי גאה, אדם טוב, מבזבז את זמנך למטרות טובות ועוד הרבה דברים.