4 תשובות
איך לא נתנו? הרופא לא רציני..
אני גם לא השתמשתי בה, תוך כמה ימים את תתרגלי אל תדאגי..
אני גם לא השתמשתי בה, תוך כמה ימים את תתרגלי אל תדאגי..
שואל השאלה:
לא נתנו לי שעווה.. הלוואי שהיו נותנים..
לא נתנו לי שעווה.. הלוואי שהיו נותנים..
אנונימית
תגידי לרופא שכואב לך ואז הוא/היא יתקנו לך את
למרוח את השעווה שנתנו לך, ולקוות שהפה יתרגל לגשר מהר..