7 תשובות
אני, למה?
כן, אני. למה?
אני הלכתי רק פעמיים בנתיים
אני מתאמנת במכון כושר.
אבל לא ממש הרבה זמן.
אבל לא ממש הרבה זמן.
שואל השאלה:
מה הקשר אבל הם בנים איך רואים שאתה לא מבין חח
מה הקשר אבל הם בנים איך רואים שאתה לא מבין חח
אנונימית
אני. אבל הפסקתי.
יש אבל היום הם בנים אז זה לא נחשב