17 תשובות
יש יותר מדי -_-
זה הרצאה שלמה.
the feel
לא יודעת הוא מעצבן כזה -_-
הוא רשם לי בשאלה רצינית משהו ממש לא מצחיק -_-
אנונימית
דור חנופה
יובל הקסטר
באפי קוטלת הערסים והפרחות
אנונימית
שקט מצלמים.
ממליצה לכם לא להתעסק עם הבנאדם הזה. (כן, כן, הוא מבוגר)
כולם בערך.
יש רק 4 משתמשים שאני מחבב.
mikmak man סתם ילד חרא. הוא איכסה.
שואל השאלה:
מי זה שקט מצלמים?
וקיסמט, עד כדי כך? ממש את כולם? את מי אתה כן מחבב?
אנונימי
זה בנאדם מבוגר (הוא הודה בפניי שהוא אכן מבוגר) שאלוהים בירך אותו באיטיליגנציה רבה וכנראה שהוא גם למד באיזשהו מקום. אז בכל אופן- הוא היה עונה פה תמיד לאנשים בפירוט רב על השאלות ולמראית עין היה חביב, אבל ברגע שהתחלתי לדבר איתו בפרטי (זה קרה לפני מספר שנים ואני כבר לא זוכרת איך השיחה שלנו בכלל התחילה)- הוא התגלה כבנאדם מריר, שמאמין שהוא מורם מהעם ומוצלח מכולם. לא משנה מה ענית לו- הוא הצליח לפתל את דבריך ולהציב את זה נגדך.. אני וחברות שלי (כילדות קטנות) היינו נעלבות מאוד מכל הדברים שהיה כותב לנו.
zinnosh משהוכזה._.
ודילקר אבל באנגלית אני חושבת
בואו נגיד שאלוהים לא בירך אותם בחוכמת חיים
באפי קוטלת הערסים והפרחות. לפעמים היא מגיבה על שאלות בצורה ממש לא נעימה. אני לא שונאת אותה, אבל פשוט הדעות שלנו מאוד שונות.
אנונימית
never ask it
רקדנית בטן
היא מוזרה היא התחילה לקלל אותי ללא סיבה, פרחה מתוסבכת
אין לי בעיה עם אף אחד כאן. יש כאן משתמשים שהם overrated וזה מעצבן, אבל אני לא שונאת אותם.
אוליי רק דור חנופה.. כי הוא חופר יותר מידי
!i got blisters on my fingers

אני באמת צריכה להסביר?
im so fancy
למה? כי היא פשוט מגעילה
אנונימי
מעדיפה לא לציין את שמו
והוא חסר רגישות לשאלות וציני מידי
לא שונאת אותו
פשוט לא ממש מחבבת את האופי הזה