4 תשובות
אם את אוהבת אותו אז למה לא ואם את לא אוהבת אותו תגידי לו בעדינות ואל תהיה קשוחה איתו הוא יפגע ויהיה ממש עצוב
את לא צריכה להרגיש לא בנוח, קודם כל האושר שלך בא לפניו ואני בטוחה שהוא יבין
תסבירי לו יפה שאת פאקינג גדולה ממנו ב3 שנים ושזה לא יכול ללכת, זאת עובדה מובנת לדעתי, בהתחלה הוא יפגע ובסוף הוא יבין.
לאהבה אין גיל?
את אוהבת אותו גם? אין בזה שום דבר רע.
אף על פי שאת בוגרת ממנו נפשית.
באותו הנושא: