12 תשובות
שואל השאלה:
אה חח רק אני כנראה._.
אנונימית
לא, האנשים פה עזרו לי הרבה
אני ממש שמחה שנרשמתי לאתר
לא ממש, כי אני לא יודעת מה היה יכול לקרות אם לא הייתי נרשמת
כן אבל כיף לי..
לא
נחמד לי פה ואם את מתחרטת, מה הבעיה פשוט לא להיכנס יותר?_.
שואל השאלה:
כי התמכרתיי
אנונימית