2 תשובות
יש כל כך הרבה בייחוד את הקטעים של אלנה ודיימון בעונות 1-3 הוא ממש מצחיק אותי כל הדברים שהוא אומר לה וגם במיוחד את הקטעים שקלאוס אהובי משתתף
אנונימית
יש את כל רגעי דלנה שזה מושלם
אני גם אוהבת את 5x11 שזה פרק לקלארוליין