20 תשובות
לא, כנל.
לא את לא חחח
ממש ס. ס
ממש אבל
זה מזמן הפך לדיי פתטי
הכרתם דרך זה את דור חנופה
אנונימי
לא את לא היחידה
וואי באמת
כן את היחידה
שמתי לב ממזמן בגלל זה כבר הפסקתי לכתוב שם
לא הבנתי למה נתת לי פרח
את צודקת.
המטרה של חברים לעט היא אחרת לגמרי, אבל הוא מוצף בחרמנים, נואשים ונואשות.
אחוז הנורמליים שם די קטן, ואני לא שוקלת אפילו לשלוח שם מסרים.
המטרה של חברים לעט היא אחרת לגמרי, אבל הוא מוצף בחרמנים, נואשים ונואשות.
אחוז הנורמליים שם די קטן, ואני לא שוקלת אפילו לשלוח שם מסרים.
מי שמשתעממת מוזמנת לדבר איתי חחח
אולי דיי
אאלץ להתלונן באתר חחח
כל כך נכון
ברור, כי אח"כ זה לא ייהפוך לאתר משעמם.. שיהיה לילה טוב
טוב התייאשתי
בגלל זה אני לא נכנסת לשם..
כן